Visa Electron kartica

VISA chip debitna kartica Banke splitsko – dalmatinske međunarodna je kartica, pouzdan i praktičan način plaćanja roba i usluga, koja Vam omogućuje da u svakom trenutku imate pristup novcu na Vašem tekućem ili žiro računu, bilo gdje u svijetu.
Korištenjem VISA chip debitne kartice, sredstva na računu (uvećana za iznos dozvoljenog prekoračenja) dostupna su Vam 24 sata dnevno. Plaćanje u valutama različitih zemalja brzo je i jednostavno jer nema potrebe za gotovinom u valuti određene zemlje. Svaka transakcija koja se obavlja karticom se autorizira, a terećenje računa se vrši odmah.

Korištenje kartice

Korisnikom VISA kartice postaje se jednostavno. Dovoljno je otvoriti tekući ili žiro račun ili, ako ga već imate, podnijeti zahtjev u bilo kojoj poslovnici Banke. Karticu i PIN preuzimate osobno na šalteru poslovnice Banke gdje ste otvorili račun, uz predočenje osobne iskaznice. Prilikom korištenja kartice na bankomatu ili EFTPOS terminalu identifikacija se vrši putem osobnog identifikacijskog broja (PIN-a) koji se uručuje s karticom.
Kartica se može koristiti na svim prodajnim mjestima gdje je istaknut VISA Electron simbol. Plaćanje je jednostavno, "provlačenjem" kartice kroz čitač. Za nekoliko trenutaka, koliko traje autorizacija, vaša će transakcija biti izvršena, a vi ćete je potvrditi potpisom/PIN-om.

Pri podizanju gotovine na bankomatima sa simbolom VISA Electron postupak je jednostavan: 
  • ubacite karticu,
  • ukucajte PIN
  • odaberite željenu transakciju,
  • trenutak kasnije, nakon autorizacije, novac će Vam biti isplaćen, a Vi ćete dobiti potvrdu o izvršenoj transakciji.
Osobni tajni broj PIN i zaštita od zlouporabe kartice
Nakon primitka obavijesti na kućnu adresu, potrebno je javiti se u poslovnicu Banke splitsko – dalmatinske d.d. u kojoj ste otvorili račun kako biste preuzeli Vašu karticu i PIN (osobni tajni broj).
PIN Vam je potreban kako biste mogli koristiti usluge bankomata i služi za autorizaciju prilikom plaćanja na prodajnim mjestima. Radi Vaše osobne sigurnosti, uvijek je najbolje zapamtiti PIN, a ne zapisivati ga. Ukoliko ga ne možete zapamititi NIKAKO nemojte zapisati PIN na samu karticu, jer prilikom eventualnog gubitka ili krađe omogućavate trećoj osobi neometan pristup sredstvima na Vašem računu. Također se ne preporučuje držanje kartice i PIN-a na istom mjestu, primjerice, u novčaniku.

Kako biste mogućnosti krađe sveli na minimum pridržavajte se sljedećih savjeta:
  • Pazite na Vašu karticu kao da je riječ o gotovini. Nikada je ne ostavljajte bez nadzora
  • Provjerite da Vam je nakon svakog plaćanja vraćena Vaša kartica.
  • Uvijek provjerite potvrdu o kupovini, uključujući i iznos prije nego je potpišete.
  • Nikada ne zapisujte PIN – zapamtite ga.
  • Nakon što ste dovršili transakciju na bankomatu, ne zaboravite uzeti karticu i listić.
  • Unos PIN-a na bankomatima i EFTPOS terminalima zaklonite rukom čime ćete se zaštititi od znatiželjnih pogleda i očuvati njegovu tajnost.
  • Nikada ne otkrivajte PIN. Nitko iz financijskih institucija, policije ili trgovaca, pa čak ni Vaša banka ne smije Vas pitati broj PIN-a. Vi ste jedini koji ga trebate znati.
U slučaju da do gubitka ili krađe kartice ipak dođe, ODMAH po saznanju obavijestite Banku (021/543-618) ili autorizacijski centar ECGP (MBU) d.o.o. Zagreb (01/3078-699) koji Vam je na raspolaganju 24 sata dnevno, 365 dana u godini.

KONTAKT PODACI:

Tea Kunstek
Sektor poslova sa stanovništvom
Voditeljica službe kartičnog i internet poslovanja
114. brigade 9, 21000 Split
Telefon: +385 21 54 36 18
Telefax: +385 21 36 84 48
E-mail: karticno@bsd.hr  

VAŽNI LINKOVI:
Autorizacijski centar (EGCP d.o.o.)