MasterCard Business

MasterCard Business debitna kartica Banke splitsko – dalmatinske međunarodna je kartica, pouzdan i praktičan način plaćanja roba i usluga, koja Vam omogućuje da u svakom trenutku raspolažete novcem na Vašem multivalutnom poslovnom računu, bez obzira gdje se nalazili. Korištenjem ove kartice sredstva na računu dostupna su Vam 24 sata dnevno. Plaćanje u valutama različitih zemalja brzo je i jednostavno jer nema potrebe za gotovinom u valuti određene zemlje. Svaka transakcija koja se obavlja karticom se autorizira, a terećenje računa se vrši odmah.

Korištenje kartice

Korisnikom MasterCard Business debitne kartice postaje se jednostavno. Dovoljno je otvoriti poslovni račun nakon čega vlasnik računa podnosi zahtjev za izdavanje kartice. Korisnici kartice su fizičke osobe koje imenuje vlasnik računa. Karticu i PIN korisnik kartice preuzima osobno u poslovnici Banke gdje je zahtjev podnešen, uz predočenje osobne iskaznice. Prilikom korištenja kartice na bankomatu ili EFTPOS terminalu identifikacija se vrši putem osobnog identifikacijskog broja (PIN-a) koji se uručuje s karticom.

Kartica se može koristiti na svim prodajnim mjestima gdje je istaknut MasterCard simbol. Plaćanje je jednostavno, "provlačenjem" kartice kroz čitač. Za nekoliko trenutaka, koliko traje autorizacija, vaša će transakcija biti izvršena, a vi ćete je potvrditi potpisom/PIN-om.

Pri podizanju gotovine na bankomatima sa simbolom MasterCard postupak je jednostavan:

  • ubacite karticu,
  • ukucajte PIN
  • odaberite željenu transakciju,
  • trenutak kasnije, nakon autorizacije, novac će Vam biti isplaćen, a Vi ćete dobiti potvrdu o izvršenoj transakciji.

Osobni tajni broj PIN i zaštita od zlouporabe kartice


Osobni tajni broj - PIN Vam je potreban za korištenje bankomata i koristi se za autorizaciju prilikom plaćanja na prodajnim mjestima. Radi Vaše osobne sigurnosti, uvijek je najbolje zapamtiti PIN, a ne zapisivati ga. Ukoliko ga ne možete zapamititi NIKAKO nemojte zapisati PIN na samu karticu, jer prilikom eventualnog gubitka ili krađe omogućavate trećoj osobi neometan pristup sredstvima na Vašem računu. Također se ne preporučuje držanje kartice i PIN-a na istom mjestu, primjerice, u novčaniku.

    Kako biste mogućnosti krađe sveli na minimum pridržavajte se sljedećih savjeta:
  • Pazite na Vašu karticu kao da je riječ o gotovini. Nikada je ne ostavljajte bez nadzora
  • Provjerite da Vam je nakon svakog plaćanja vraćena Vaša kartica.
  • Uvijek provjerite potvrdu o kupovini, uključujući i iznos prije nego je potpišete.
  • Nikada ne zapisujte PIN – zapamtite ga.
  • Nakon što ste dovršili transakciju na bankomatu, ne zaboravite uzeti karticu i listić.
  • Unos PIN-a na bankomatima i EFTPOS terminalima zaklonite rukom čime ćete se zaštititi od znatiželjnih pogleda i očuvati njegovu tajnost.
  • Nikada ne otkrivajte PIN. Nitko iz financijskih institucija, policije ili trgovaca, pa čak ni Vaša banka ne smije Vas pitati broj PIN-a. Vi ste jedini koji ga trebate znati.

U slučaju da do gubitka ili krađe kartice ipak dođe, ODMAH po saznanju obavijestite Banku (021/540-280) ili autorizacijski centar EGCP d.o.o. Zagreb (01/3078-699) koji Vam je na raspolaganju 24 sata dnevno, 365 dana u godini.

KONTAKT PODACI:

Tea Kunstek
Voditelj službe kartičnog i internet poslovanja
114. brigade 9, 21000 Split
Telefon: +385 21 54 36 18
Telefax: +385 21 36 84 48
E-mail: karticno@bsd.hr  

VAŽNI LINKOVI:
Autorizacijski centar (EGCP d.o.o.) 

DOKUMENTACIJA
Zahtjev za izdavanje MasterCard Business
Zahtjev za promjenu limita
Zahtjev za promjenu statusa kartice